Kako najbrže do servisa i naše usluge


Ako ste iz Beograda |
![]() |
Ako ste iz Beograda, donesite uređaj u naš servis, koji se nalazi u Valjevskoj ulici br.3, Beograd, Banovo brdo.
Naše radno vreme je od 08-16h od ponedeljka do petka. Subotom i nedeljom ne radimo.
Ako niste iz Beograda |
![]() |
Ako niste iz Beograda, Vaš neispravan uređaj možete poslati,, kurirskom službom na našu adresu. Možete i da odnesete
neispravan uređaj u prodavnicu u kojoj ste kupili uređaj. Oni će, primiti Vaš uređaj i dostaviti ga u servis na popravku.
Sa njima dogovorite detalje oko preuzimanja alata.
Ako želite da pošaljete uređaj BESPLATNO za Vas, koristite isključivo BEX EXPRESS službu. Njih možete pozvati na 015/640-640. Ako koristite druge prevoznike, onda teret troškova pada na pošiljaoca, a mi ćemo uređaj vratiti o našem trošku.
Ako želite da pošaljete uređaj BESPLATNO za Vas, koristite isključivo BEX EXPRESS službu. Njih možete pozvati na 015/640-640. Ako koristite druge prevoznike, onda teret troškova pada na pošiljaoca, a mi ćemo uređaj vratiti o našem trošku.
Potrebna dokumentacija za reklamaciju u garanciji |
![]() |
- Originalni garantni list, overen od strane prodavca
- Račun ili fiskalni isečak, može i kopija
- Podaci o kupcu:
- Ime i prezime
- Ulica i broj
- Mesto
- Broj telefona
- Opis kvara
- Ovi podaci mogu biti u bilo kojoj formi, a možete koristiti i naš formular (reklamacioni zapisnik)
Pakovanje uređaja pri slanju |
![]() |
Ako nemate originalnu ambalažu, koristite kutije približne veličini uređaja koji šaljete.
U većim kutijama uređaju se tumbaju, pa mogu da se oštete. Obavezno je slati kompletne uređaje:
aku alate sa punjačem i baterijama, perače sa svim prikljčcima, usisivače sa crevom itd.
Ako uređaj ima svoj kofer, nemate potrebe da ga stavljate u dodatnu kutiju. Dovoljno je staviti u kofer u kesu koju ćete zalepiti da se kofer ne bi otvorio u transportu.
Ako uređaj ima svoj kofer, nemate potrebe da ga stavljate u dodatnu kutiju. Dovoljno je staviti u kofer u kesu koju ćete zalepiti da se kofer ne bi otvorio u transportu.
Obaveštenje sa reversa |
![]() |
Kada uređaj dostavite lično u naš servis dobijete revers sa obaveštenjem, u kome smo opisali pravila ponašanja obe strane.
Kada pošaljete uređaj, ne dobijete revers, pa možete ovde da ga pogledate.
